Postat 3 juni 20214 år Även mitt mindre Korall-fokuserade kar på 80 L + sump behövdes uppgraderas vid flytten. Så blev att beställa ett Waterbox PENINSULA 4820. Riktigt trevligt akvarium! Fokus i detta karet kommer som nämnt vara koraller men även musslor och andra ryggradslösadjur. Även några mindre gobies, ett litet anthias-stim och en kirurg är planen. Specifikationer: 120x50x55cm (LxBxH) 109 L sump samt separat 40 liters ato. Teknik: Belysning: 3 Noopsyche k7 pro II Returpump: 1 Jecod DCP8000 används även som cirkulation med 2 riktbara utblås. Streamer: 1 AI Nero 5 Skummare: 1 Deltec scm 2061 Filter: 1 Clarisea 5000 Doserpump: Aqua medic Ato: Tunze Fisk: 1 Acanthurus achilles 5 Pseudanthias dispar 1 Synchiropus splendidus 1 Ecsenius midas 1 Atrosalarias fuscus 1 Cryptocentrus cinctus 1 Stonogobiops nematodes Bilder från första dagarna när allt var överflyttat.
Postat 3 juni 20214 år Författare Inköpte min drömfisk i tisdags som ska gå här tills den är tillräckligt stor att ta över mitt stora kar.
Postat 3 juni 20214 år Inköpte min drömfisk i tisdags som ska gå här tills den är tillräckligt stor att ta över mitt stora kar.Beautiful [emoji7]Where did you get this?I am looking for one for ages now and no luck [emoji17]Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Postat 3 juni 20214 år Författare Just now, farham60 skrev: Beautiful Where did you get this? I am looking for one for ages now and no luck Sent from my SM-G973F using Tapatalk Thanks! From aquariatech.
Postat 4 juni 20214 år Fan va snyggt det blev invändigt! 👌 Nästa kar blir definitivt ett peninsula! Rumsavdelar-effekten är ju kanon 😊
Postat 5 juni 20214 år On 6/3/2021 at 12:13 PM, mr_alex said: Inköpte min drömfisk i tisdags som ska gå här tills den är tillräckligt stor att ta över mitt stora kar. Snyggt! Välkommen i klubben Käkar den och så?
Postat 5 juni 20214 år Författare 1 timme sedan , MichaelE skrev: Snyggt! Välkommen i klubben Käkar den och så? Tackar! Den käkar på bra, äter pellets.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.