mr_alex Postat 3 juni 2021 Postat 3 juni 2021 Även mitt mindre Korall-fokuserade kar på 80 L + sump behövdes uppgraderas vid flytten. Så blev att beställa ett Waterbox PENINSULA 4820. Riktigt trevligt akvarium! Fokus i detta karet kommer som nämnt vara koraller men även musslor och andra ryggradslösadjur. Även några mindre gobies, ett litet anthias-stim och en kirurg är planen. Specifikationer: 120x50x55cm (LxBxH) 109 L sump samt separat 40 liters ato. Teknik: Belysning: 3 Noopsyche k7 pro II Returpump: 1 Jecod DCP8000 används även som cirkulation med 2 riktbara utblås. Streamer: 1 AI Nero 5 Skummare: 1 Deltec scm 2061 Filter: 1 Clarisea 5000 Doserpump: Aqua medic Ato: Tunze Fisk: 1 Acanthurus achilles 5 Pseudanthias dispar 1 Synchiropus splendidus 1 Ecsenius midas 1 Atrosalarias fuscus 1 Cryptocentrus cinctus 1 Stonogobiops nematodes Bilder från första dagarna när allt var överflyttat. 2 Citera
mr_alex Postat 3 juni 2021 Författare Postat 3 juni 2021 Inköpte min drömfisk i tisdags som ska gå här tills den är tillräckligt stor att ta över mitt stora kar. 1 Citera
Guest Postat 3 juni 2021 Postat 3 juni 2021 Inköpte min drömfisk i tisdags som ska gå här tills den är tillräckligt stor att ta över mitt stora kar.Beautiful Where did you get this?I am looking for one for ages now and no luck Sent from my SM-G973F using Tapatalk Citera
mr_alex Postat 3 juni 2021 Författare Postat 3 juni 2021 Just now, farham60 skrev: Beautiful Where did you get this? I am looking for one for ages now and no luck Sent from my SM-G973F using Tapatalk Thanks! From aquariatech. Citera
Kim Rosenqvist Postat 4 juni 2021 Postat 4 juni 2021 Fan va snyggt det blev invändigt! Nästa kar blir definitivt ett peninsula! Rumsavdelar-effekten är ju kanon Citera
MichaelE Postat 5 juni 2021 Postat 5 juni 2021 On 6/3/2021 at 12:13 PM, mr_alex said: Inköpte min drömfisk i tisdags som ska gå här tills den är tillräckligt stor att ta över mitt stora kar. Snyggt! Välkommen i klubben Käkar den och så? Citera
mr_alex Postat 5 juni 2021 Författare Postat 5 juni 2021 1 timme sedan , MichaelE skrev: Snyggt! Välkommen i klubben Käkar den och så? Tackar! Den käkar på bra, äter pellets. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.