Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Hej jag undrar var man kan få tag på Ocean nutrition shark formula här i Sverige eller om det är nån som har nån sida man kan beställa på??

Vore väldigt tacksam för svar..

Postat

De som kan ta hem ON formula one och two borde kunna få hem det andra också.

Det är ju samma tillverkare och grossisterna som tar hem sakerna tar ju sina beställningar från tillverkarna. Sedan är det väl bara upp till affärerna att ta hem fodret till sitt sortiment om de anser att det är värt arbetet/pengen som det kostar.

Postat
Det är ju faktiskt sant som du säger bara 1 problem och det är att shark formulan är ju frysfoder..:)

Går det ej bra med bläckfisk, musslor, räkor etc å köra detta grovhackat i mixern

Postat

En snabb titt på Simontorps hemsida så ser du att de har Ocean Nutritions frysfoder, dock ej Shark Forumula vad jag kan se. Då de butiker som har detta fryst ON foder garanterat köpt det från Simontorps så är det bästa du kan göra att ringa dirrekt till Simontorps. Kan inte de få fram åt dig är det nog kört eller åk till Tyskland.

Ärligt talat fattar jag inte varför du vill ha detta foder, men jag kan som sagt inget om hajar.

ON frysfoder borde vilken butik som helst kunna ta med åt dig, behöver ej vara en saltbutik, bara de handlar med Simontorps.

http://www.simontorp.se/

tel: 0416-24020

Postat

För att upplysa dig lite om varför jag vill ha den maten är att det innehåller massa vitamin som en liten bebishaj behöver för att växa och bli stark precis som en männskobebis..

:)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...