Conjor Postat 21 oktober 2021 Postat 21 oktober 2021 Waterbox Cube 10 är på gång. Äntligen anlände det 20 Oktober en aning nervös hämtning på utlämningstället det är ju glas väl hemma efter resa med handkärra på spårvagn så började uppackningen och se där inte en skråma eller repa gött. Det som ingår är filtersocka,skumgumifilter,Biobollar,Kol,Returpump. Läst lite om Pumpen som följde med och den är tydligen inte så tyst bestämde mig för att uppgradera direkt och köpte en sådan här Jebao DC 650 styrbar pumpar 50 liter mera än originalet dessutom med Feed funktion fick plats gott och väl i sumpfacket. Återkommer med mera Bilder och info när det är igångsatt. 4 Citera
Conjor Postat 24 oktober 2021 Författare Postat 24 oktober 2021 Så var överflytten klar mycket nöjd och något öm i kroppen man är inte 20 längre 2 Citera
Karl Lindfelt Postat 24 oktober 2021 Postat 24 oktober 2021 Tjusigt! Har ett likadant kar och gillar det nästan mer än mitt stora akvarium. Vad har du för planer med karet? Citera
Conjor Postat 24 oktober 2021 Författare Postat 24 oktober 2021 52 minuter sedan, Karl Lindfelt skrev: Tjusigt! Har ett likadant kar och gillar det nästan mer än mitt stora akvarium. Vad har du för planer med karet? Planen är att det får gå ett tag med de mjukisar och snäckor o skoterbleny jag flyttade över i mitten av november blir det ett gemensamt besök med en saltisvän på Salt i Väst då kanske det blir något mera som rör på sig 1 Citera
mikoto Postat 24 oktober 2021 Postat 24 oktober 2021 Härligt, ser lite lustigt ut med knoppen på dörren så långt ner. Vad kör du för ljus? Citera
Conjor Postat 24 oktober 2021 Författare Postat 24 oktober 2021 2 timmar sedan, mikoto skrev: Härligt, ser lite lustigt ut med knoppen på dörren så långt ner. Vad kör du för ljus? Bänken är upp och ner vänd avsiktligt av mig större fot ledrampen är Micmol Aqua CC + Wifi styrning Citera
Conjor Postat 5 november 2021 Författare Postat 5 november 2021 (ändrat) Ändrat 5 november 2021 av Conjor 4 Citera
Conjor Postat 15 januari 2022 Författare Postat 15 januari 2022 (ändrat) Ny belysning Fluval Nano Marine - 20 W passar bättre för Cube n snyggt och Ljuset blev bättre också. Ändrat 15 januari 2022 av Conjor 2 Citera
Conjor Postat 11 februari 2022 Författare Postat 11 februari 2022 Lite nya invånare Rhodactis Superman Discosoma Super Blue och Streamer Jebao SLW5 3 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.