Postat 21 oktober 20214 Ă„r Waterbox Cube 10 Àr pĂ„ gĂ„ng. Ăntligen anlĂ€nde det 20 Oktober en aning nervös hĂ€mtning pĂ„ utlĂ€mningstĂ€llet det Ă€r ju glas đ vĂ€l hemma efter resa med handkĂ€rra pĂ„ spĂ„rvagn sĂ„ började uppackningen och đ  se dĂ€r inte en skrĂ„ma eller repa gött. Det som ingĂ„r Ă€r filtersocka,skumgumifilter,Biobollar,Kol,Returpump. LĂ€st lite om Pumpen som följde med och den Ă€r tydligen inte sĂ„ tyst bestĂ€mde mig för att uppgradera direkt och köpte en sĂ„dan hĂ€r Jebao DC 650 styrbar pumpar 50 liter mera Ă€n originalet dessutom med Feed funktion fick plats gott och vĂ€l i sumpfacket. Ă terkommer med mera Bilder och info nĂ€r det Ă€r igĂ„ngsatt.  Â
Postat 24 oktober 20214 Ă„r Författare SĂ„ var överflytten klar mycket nöjd och nĂ„got öm i kroppen man Ă€r inte 20 lĂ€ngre đ  Â
Postat 24 oktober 20214 Är Tjusigt! Har ett likadant kar och gillar det nÀstan mer Àn mitt stora akvarium. Vad har du för planer med karet?
Postat 24 oktober 20214 Ă„r Författare 52 minuter sedan, Karl Lindfelt skrev: Tjusigt! Har ett likadant kar och gillar det nĂ€stan mer Ă€n mitt stora akvarium. Vad har du för planer med karet? Planen Ă€r att det fĂ„r gĂ„ ett tag med de mjukisar och snĂ€ckor o skoterbleny jag flyttade över i mitten av november blir det ett gemensamt besök med en saltisvĂ€n pÄ Salt i VĂ€st dĂ„ kanske det blir nĂ„got mera som rör pĂ„ sig đ
Postat 24 oktober 20214 Är HÀrligt, ser lite lustigt ut med knoppen pÄ dörren sÄ lÄngt ner. Vad kör du för ljus?
Postat 24 oktober 20214 Ă„r Författare 2 timmar sedan, mikoto skrev: HĂ€rligt, ser lite lustigt ut med knoppen pĂ„ dörren sĂ„ lĂ„ngt ner. Vad kör du för ljus? BĂ€nken Ă€r upp och ner vĂ€nd avsiktligt av mig större fot đ ledrampen Ă€r Micmol Aqua CC + Wifi styrning
Postat 15 januari 20224 Ă„r Författare Ny belysning Fluval Nano Marine - 20 W passar bĂ€ttre för Cube n snyggt och Ljuset blev bĂ€ttre ocksĂ„.   Ăndrat 15 januari 20224 Ă„r av Conjor
Postat 11 februari 20223 Ă„r Författare Lite nya invĂ„nare Rhodactis Superman Discosoma Super Blue  och Streamer Jebao SLW5 đ Â
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.