Conjor Postat 21 oktober 2021 Postat 21 oktober 2021 Waterbox Cube 10 Àr pĂ„ gĂ„ng. Ăntligen anlĂ€nde det 20 Oktober en aning nervös hĂ€mtning pĂ„ utlĂ€mningstĂ€llet det Ă€r ju glas  vĂ€l hemma efter resa med handkĂ€rra pĂ„ spĂ„rvagn sĂ„ började uppackningen och  se dĂ€r inte en skrĂ„ma eller repa gött. Det som ingĂ„r Ă€r filtersocka,skumgumifilter,Biobollar,Kol,Returpump. LĂ€st lite om Pumpen som följde med och den Ă€r tydligen inte sĂ„ tyst bestĂ€mde mig för att uppgradera direkt och köpte en sĂ„dan hĂ€r Jebao DC 650 styrbar pumpar 50 liter mera Ă€n originalet dessutom med Feed funktion fick plats gott och vĂ€l i sumpfacket. Ă terkommer med mera Bilder och info nĂ€r det Ă€r igĂ„ngsatt.   4 Citera
Conjor Postat 24 oktober 2021 Författare Postat 24 oktober 2021 SÄ var överflytten klar mycket nöjd och nÄgot öm i kroppen man Àr inte 20 lÀngre   2 Citera
Karl Lindfelt Postat 24 oktober 2021 Postat 24 oktober 2021 Tjusigt! Har ett likadant kar och gillar det nÀstan mer Àn mitt stora akvarium. Vad har du för planer med karet? Citera
Conjor Postat 24 oktober 2021 Författare Postat 24 oktober 2021 52 minuter sedan, Karl Lindfelt skrev: Tjusigt! Har ett likadant kar och gillar det nÀstan mer Àn mitt stora akvarium. Vad har du för planer med karet? Planen Àr att det fÄr gÄ ett tag med de mjukisar och snÀckor o skoterbleny jag flyttade över i mitten av november blir det ett gemensamt besök med en saltisvÀn pÄ Salt i VÀst dÄ kanske det blir nÄgot mera som rör pÄ sig 1 Citera
mikoto Postat 24 oktober 2021 Postat 24 oktober 2021 HÀrligt, ser lite lustigt ut med knoppen pÄ dörren sÄ lÄngt ner. Vad kör du för ljus? Citera
Conjor Postat 24 oktober 2021 Författare Postat 24 oktober 2021 2 timmar sedan, mikoto skrev: HÀrligt, ser lite lustigt ut med knoppen pÄ dörren sÄ lÄngt ner. Vad kör du för ljus? BÀnken Àr upp och ner vÀnd avsiktligt av mig större fot  ledrampen Àr Micmol Aqua CC + Wifi styrning Citera
Conjor Postat 5 november 2021 Författare Postat 5 november 2021 (Ă€ndrat)  Ăndrat 5 november 2021 av Conjor 4 Citera
Conjor Postat 15 januari 2022 Författare Postat 15 januari 2022 (Ă€ndrat) Ny belysning Fluval Nano Marine - 20 W passar bĂ€ttre för Cube n snyggt och Ljuset blev bĂ€ttre ocksĂ„.   Ăndrat 15 januari 2022 av Conjor 2 Citera
Conjor Postat 11 februari 2022 Författare Postat 11 februari 2022 Lite nya invÄnare Rhodactis Superman Discosoma Super Blue  och Streamer Jebao SLW5  3 Citera
Rekommenderade inlÀgg
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.