Gå till innehåll

Artregister vs Koraller, Fiskar, Lägre djur


Sillen

Rekommenderade inlägg

Jag är en mycket nöjd medlem här på forumet men det finns alltid möjlighet att bli bättre. När jag kom ny hit till forumet kunde det i bland vara lite svårt att hitta det man söker. Nu när jag har letat efter vad jag ska införskaffa för levande till karet är SG en naturlig start och sen skaffa sig mer kunskap på övriga siter på nätet. För att förenkla starten i sökandet borde antingen Artregister eller Koraller, Fískar och Lägredjur tas bort alternativt att Koraller, Fískar och Lägredjur är under rubriker till Artregister.

Detta är en fundering jag har som säkert kan falla på någon detalj jag inte förstått vilket gör att jag hoppas att folk med annan åsikt säger det!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hmm hänger ej riktigt med din tanke. menar du i Forumet eller på 1:a sidan?

Tror han menar första sidan. jag har reflekterat över samma sak.

det finns länkar som heter fiskar, lägre djur, och koraller, där det finns massa artbeskrivningar.

Sen finns det en länk som heter artbeskrivningar, där det finns ytterligare några artbeskrivningar på fisk.

varför ligger inte dessa under fiskar?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror han menar första sidan. jag har reflekterat över samma sak.

det finns länkar som heter fiskar, lägre djur, och koraller, där det finns massa artbeskrivningar.

Sen finns det en länk som heter artbeskrivningar, där det finns ytterligare några artbeskrivningar på fisk.

varför ligger inte dessa under fiskar?

Det var så jag menade! https://www.saltvattensguiden.se/index.php?option=com_content&task=section&id=4&Itemid=68 Jag har tänkt på att det inte i alla lägen varit naturligt för MIG hur jag skulle hitta svaret på vad jag sökt men inte kunnat förklara för mig själv vad som är svårt. Det enda som jag har kunnat tänka mig försvårar är detta. Tror dock att det kan vara bra att korta ner tablån genom att ta bort fiskar, lägre djur, och koraller och lägga in dessa under artbeskrivningar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...