Gå till innehåll

Handla i Tyskland


watter

Rekommenderade inlägg

Okej, då var det den varianten jag menade när jag sa limbar, var lite otydlig ;) Asså den andra spänner man ju fast röret genom att skruva på den och på den här limmar man fast röret , om jag har fattat det rätt :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, då var det den varianten jag menade när jag sa limbar, var lite otydlig ;) Asså den andra spänner man ju fast röret genom att skruva på den och på den här limmar man fast röret , om jag har fattat det rätt :)

Ok, jag trodde det var en variant som man limmade ihop själva genomföringen istället för att skruva. :snurrig:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk bara på att det kan vara jobbigt om man väljer den som inte går att dela på vid genomföringen. Jag valde den som man limmar ihop och sedan inte kan dela på vid genomföringen och jag svor mer än en gång när jag var tvungen att modifiera min standpipe. Dock valde jag den odelbara för att få större innerdiameter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker hela denna tråden med glimten i ögat visar hur nyttigt de kan va å gå till en svensk handlare ibland

Håller med dig. Önskar bara jag kunde skylla på språkproblem när jag svor. Jag köpte i sverige av en bra handlare som jag är mycket nöjd med fast jag valde fel även om jag var medveten om risken.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...