Gå till innehåll

Klåfinger


Freddefröjd

Rekommenderade inlägg

Hej alla, jag har köpt mig en alkatronic som jag 1. hade jätteproblem att ansluta, men det har löst sig med hjälp av en annan telefon. 

2.när jag äntligen får det att funka, så trycker jag av nån anledning "unlink" i molntjänsten. Och nu funkar ingenting igen, ja jo en grej till, tror jag kanske skrev in fel ssid i appen innan jag klåfingrade. Hur gör jag för att återställa allt? 🤯. Hittar ingenting på nätet eller instruktionsboken. 

Mvh Fredrik 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag har förstått det rätt är molntjänsten för en Alkatronic bunden till första köparens konto.

För att få den att fungera behöver den första köparen avregistrera sitt konto och du registrera ett nytt om du inte redan har ett.

Ett smart sätt att se till att stulna enheter inte har sitt värde kvar.

 

@jonasroman kan rätta mig om jag har fel.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej tack för info. 

Fick hjälp av support teamet på focustronic. Så nu är den igång igen. Det räckte inte med att jag lyckades radera all min info från molnet och nollställd allt. Utan samtidigt så har min rautern i hemmet ställt om sig och hittade inte 2,4ghz linjen.. Men efter mycket om å men så lyckades vi hitta rätt igen. 😊

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2022-01-15 at 15:40, Freddefröjd skrev:

Hej tack för info. 

Fick hjälp av support teamet på focustronic. Så nu är den igång igen. Det räckte inte med att jag lyckades radera all min info från molnet och nollställd allt. Utan samtidigt så har min rautern i hemmet ställt om sig och hittade inte 2,4ghz linjen.. Men efter mycket om å men så lyckades vi hitta rätt igen. 😊

Kan även tipsa om Focustronic Owner's Club på facebook. Där kan man ofta få ganska snabb hjälp om supporten skulle ha lite för mkt att göra just där och då 

  • Tack 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...