111bira Posted January 23 Share Posted January 23 Vad för näring ska jag köpa för att få fart på mina koraler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casio Posted January 23 Share Posted January 23 Väldigt generellt svar på "mjukkoraller". Men MinS tycker jag är riktigt bra. Du vill upp i Nitrat och fosfat men inte för mycket, alltså bör du inte överdriva matning med MinS för den skjuter på ordentligt i dessa värden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucaspetterssson Posted January 28 Share Posted January 28 Korallmat i pulverform funkar utmärkt för de flesta korallerna, sen kan anemoner äta lite vad som. Typ som fryst mysis, räkor, pelletsmat osv. Vissa lps koraller funkar riktigt bra med mat i pelletsform Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
111bira Posted January 28 Author Share Posted January 28 Ok tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts