Jojo Postat 31 januari 2022 Postat 31 januari 2022 Har vi ngn zoa whisperer som vet namnet pÄ dessa?  Samma i annat ljus. Citera
kaptenen Postat 31 januari 2022 Postat 31 januari 2022 Kika hÀr om du hitta nÄgot https://shop.zoanthids.com/collections/identification-gallery?page=1  Finns nÄgra stycken som Àr rÀtt snarlika i den dÀr fÀrgkombinationen. 1 Citera
Kim Rosenqvist Postat 23 februari 2022 Postat 23 februari 2022 On 2022-01-31 at 21:44, Jojo skrev: Har vi ngn zoa whisperer som vet namnet pÄ dessa?  Samma i annat ljus. SvÄrt att se exakta fÀrger... men jag hade en liknande en gÄng i tiden som jag köpte som LA Lakers zoa. Eller sÄ kan du hitta pÄ nÄgot eget namn  LÀcker Àr den hur som haver, ta gÀrna med nÄgra till sthlm  Citera
Jojo Postat 23 februari 2022 Författare Postat 23 februari 2022 5 timmar sedan, Kim Rosenqvist skrev: SvÄrt att se exakta fÀrger... men jag hade en liknande en gÄng i tiden som jag köpte som LA Lakers zoa. Eller sÄ kan du hitta pÄ nÄgot eget namn  LÀcker Àr den hur som haver, ta gÀrna med nÄgra till sthlm  Absolut men frÄgan Àr om de överlever frÄn fredag till söndag..? Citera
Kim Rosenqvist Postat 23 februari 2022 Postat 23 februari 2022 7 minuter sedan, Jojo skrev: Absolut men frÄgan Àr om de överlever frÄn fredag till söndag..? Det tvivlar jag pÄ  TÀnkte inte pÄ att ni Äkte pÄ fredagen! Citera
Rekommenderade inlÀgg
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.