jojjo00 Postat 15 februari 2022 Dela Postat 15 februari 2022 Hej! Jag ska starta ett saltvattenakvarium på 200 liter. (Jag vet vad jag har gett mig in på) Jag ska ha 5 olika fiskarter. Några ideer på vilka, och så de passar bra ihop. Hur många av varje? Samt 2 arter av ryggradslösa djur? Hur många? Tacksam för snabbt svar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 15 februari 2022 Dela Postat 15 februari 2022 (ändrat) Hi I would add one or two tangs such as Tomini tang and Convict tang for algae control. they will stay small for a long time. One or two compatible wrasse. kardinal fish and clown fish are also cool addition as well as some blennies. Good luck! Ändrat 15 februari 2022 av farham60 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jojjo00 Postat 15 februari 2022 Författare Dela Postat 15 februari 2022 Borde jag ha en anemon till clownfiskarna? tips på vilken? den får inte växa för snabbt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Oscarhaglund Postat 16 februari 2022 Dela Postat 16 februari 2022 Du behöver inte någon anemon till clownerna. De klarar sig bra ändå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christian J Postat 16 februari 2022 Dela Postat 16 februari 2022 On 2/15/2022 at 12:41 PM, jojjo00 said: Jag ska ha 5 olika fiskarter. Några ideer på vilka, och så de passar bra ihop. Hur många av varje? Varför just fem? On 2/15/2022 at 12:41 PM, jojjo00 said: Samt 2 arter av ryggradslösa djur? Hur många? Varför just två? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.