Gå till innehåll

Butik i Helsingborg?


Guest Putt

Rekommenderade inlägg

Guest Putt

Hej.

Finns det någon butik i Helsingborg som säljer saltvattens fisk/koraller?

Vart ligger den närmaste om det inte finns någon inne i Helsingborg?

//putt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Putt

Ok, Polaren och jag ska ner till Helsingborg i helgen och tänkte om det fanns något i närheten man kunde svänga förbi =). Får se om det blir svängen förbi halmstad på hemvägen isf =).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Putt

Aj då det lät inte bra. Det är aldrig skoj när allt läggs ner men tyvärr händer det ibland. Jag antar att man får inrikta sig på Landskrona isf om man ska hitta något. hundar och katter överlåter jag till andra för jag har hittat min passion nu =).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest lysröret

men hallå!!!!

ni missar ju zoogiganten.

det ligger mellan landskrona och malmö. bara att svänga av från motorvägen och över den och första till höger.

tror det kan va ca 3-4 mil från hbg.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo det finns en butik i helsingborg som också har saltvatten. bldiskus har börjat nu för ca 4 månader sen.

har inte haft några problem allst. han har öppet på lördag 11-2 på dan. jag kommer att vara närvarande där. om det skulle va något om ni undrar något så säga bara till elr pm mig

mvh lars

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Putt

Han har inte öppet något på söndagar? Som det ser ut så blir det på söndag vi åker ner, av alla dagar =).

Då vet jag lite vad som finns där neråt iaf så man vet vad man kan besöka =).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan!

Söndrum har inte lagt ner för tillfället men håller på att uppgradera sin anläggning. Han har inget levande förutom några kila LS hemma.

Han säger att han skall starta snart men det har han sagt ett tag.

Hls en besviken Halmstabo

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Patrik - om du är där nere i södern - missa inte Zoogiganten. Var där och tittade veckan efter påsk och blev lite impad över utbudet. Har öppet på söndagar tror jag. Ligger vid avfarten Lund - Lomma (andra avfarten till lund räknat norrifrån)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo det finns en butik i helsingborg som också har saltvatten. bldiskus har börjat nu för ca 4 månader sen.

har inte haft några problem allst. han har öppet på lördag 11-2 på dan. jag kommer att vara närvarande där. om det skulle va något om ni undrar något så säga bara till elr pm mig

mvh lars

Var ligger den ??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Putt
Hej

Patrik - om du är där nere i södern - missa inte Zoogiganten. Var där och tittade veckan efter påsk och blev lite impad över utbudet. Har öppet på söndagar tror jag. Ligger vid avfarten Lund - Lomma (andra avfarten till lund räknat norrifrån)

MVH Lasse

Om tiden räcker till så blir det besök på Zoogiganten. Man måste ju försöka passa på när man ändå är i närheten. Det finns ju tyvärr inte överdrivet många affärer i Jönköpingstrakten... tyvärr, så alla tillfällen är guld värda =).

Jag var inne på deras hemsida och de har öppet 11-17 på söndagar med. *låter lovande* =).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...