Turbosnigel Posted August 5 Share Posted August 5 Såg denna krabat i karet idag och vart lite fundersam vad det kan vara. Någon som har koll? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blob Posted August 5 Share Posted August 5 Borstmask, bra grejor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oscarhaglund Posted August 7 Share Posted August 7 Se bara till att ha handskar när du lyfter stenar och sånt från och med nu. Inte kul att röra en sån Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qurex Posted August 7 Share Posted August 7 Testa att lysa med en svag röd lampa på natten så kommer du troligen se både fler och andra roliga städare som är ute och putsar på natten. Clean up crew nattskiftet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbosnigel Posted August 7 Author Share Posted August 7 Coolt. Men är de giftiga om man råkar röra en sån? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blob Posted August 7 Share Posted August 7 Inte mig veterligen men som sagt, lite stickiga om man pillar på dem har du tryckare så brukar de mumsa upp beståndet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbosnigel Posted August 7 Author Share Posted August 7 Okej tack jag brukar ha vanliga puderfria vinyl handskar på mig när jag pillar i karet de få gånger jag tvunget behöver det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts