Turbosnigel Postat 5 augusti 2022 Postat 5 augusti 2022 Såg denna krabat i karet idag och vart lite fundersam vad det kan vara. Någon som har koll? Citera
Oscarhaglund Postat 7 augusti 2022 Postat 7 augusti 2022 Se bara till att ha handskar när du lyfter stenar och sånt från och med nu. Inte kul att röra en sån Citera
Qurex Postat 7 augusti 2022 Postat 7 augusti 2022 Testa att lysa med en svag röd lampa på natten så kommer du troligen se både fler och andra roliga städare som är ute och putsar på natten. Clean up crew nattskiftet... Citera
Turbosnigel Postat 7 augusti 2022 Författare Postat 7 augusti 2022 Coolt. Men är de giftiga om man råkar röra en sån? Citera
blob Postat 7 augusti 2022 Postat 7 augusti 2022 Inte mig veterligen men som sagt, lite stickiga om man pillar på dem har du tryckare så brukar de mumsa upp beståndet Citera
Turbosnigel Postat 7 augusti 2022 Författare Postat 7 augusti 2022 Okej tack jag brukar ha vanliga puderfria vinyl handskar på mig när jag pillar i karet de få gånger jag tvunget behöver det. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.