Keller Postat 9 oktober 2022 Dela Postat 9 oktober 2022 Jag har varit lite off några år och inte kollat forum eller så. Efter en renovering i vardagsrummet som krävde flytt av mitt halvt avsomnade akvarium fick jag för mig att byta ut all sten som det kryllar av glasrosor i och i princip "starta om". Så jag har börjat läsa i trådar igen och slås av att gul kirurg t ex gått upp något sanslöst i pris. Varför är det så? Jag har en som nu under renoveringen simmar i en 110 liters plastback men den kostade inte mer än en femhundring då jag köpte den. Nu ligger de på 3000. Vilken jädra investering det hade varit! Bättre än börsen alla gånger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikoto Postat 9 oktober 2022 Dela Postat 9 oktober 2022 De kom nästan uteslutande från Hawaii och de har numera exportförbud på fisk. Så utbudet sjönk ganska dramatiskt över en natt. Det har gjorts en del framsteg i att odla dessa, men jag är osäker hur många individer i handeln det representerar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keller Postat 10 oktober 2022 Författare Dela Postat 10 oktober 2022 Aha där ser man. Tack för svaret. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.