Gå till innehåll

Vad kan man göra med EHEIM professionel II ?


Xenia83

Rekommenderade inlägg

Har en EHEIM professionel II 1200l/h stående

Har läst att man kan köra Rowa och LS i dem med gannska ok resultat.

Tänkte bara höra med er om de är en bra ide eller om de är smartare att sälja eländet och köpa något riktigt filter. Mitt kar är bara 54 l än så länge.

En fråga till jag har ett kar på 54l där jag har en spricka i botten, vad för silikon ska jag limma det med antar att den vanliga våtrumssilikonen är giftig som bara den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo de kan man ju göra men känns inte så lönt när de kostar 500 kr för ett nytt och det är spräkt i bottenhörnan i båda sidoruterna. tror de blir dyrare att laga det ordentligt än att köpa ett helt nytt. JAg tänkte ha detta som sump så utseendet gjör inte så mycket.

men de är kanske dumt att tjansa, tråkigt med vatten på golvet även om de bara är 54 l.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

om du ska sälja maila mig då

foppa

forsberg1@hotmail.com

Har en EHEIM professionel II 1200l/h stående

Har läst att man kan köra Rowa och LS i dem med gannska ok resultat.

Tänkte bara höra med er om de är en bra ide eller om de är smartare att sälja eländet och köpa något riktigt filter. Mitt kar är bara 54 l än så länge.

En fråga till jag har ett kar på 54l där jag har en spricka i botten, vad för silikon ska jag limma det med antar att den vanliga våtrumssilikonen är giftig som bara den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...