H8RED Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Som vanligt kan man ju inte vara nöjd så jag funderar på att möblera om i burken.Frågan är : Kan jag flytta ur koraller och invånare till ett karantänkar (med vatten från samma burk) medans jag möblerar om stenarna eller kommer jag att få en nitritspik pga ändrade flöden mm? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BAminoff Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Just så gjorde jag när jag skulle fånga en envis räka.Det hände inget med värdena efter.MVH BA Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Vissa fiskar bör läggas i dagen efter när de blygare börjat hitta mellan hålorna i inredningen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
H8RED Postat 12 maj 2006 Författare Dela Postat 12 maj 2006 Tack då vet jag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.