Christian J Postat 31 januari 2023 Postat 31 januari 2023 Sedan jag skaffade gyltor håller sig till och med eremiterna gömda dagtid. Finns det några kräftdjur (räkor) som blir lämnade ifred av gyltorna? Putsarräkor, Stenopus, Rhyncocinetes (kamelräkor)? Citera
OR20 Postat 1 februari 2023 Postat 1 februari 2023 Jag har två putsarräkor, en blodräka och fyra pepparmint räkor med bl.a. min sixline wrasse 1 Citera
Christian J Postat 1 februari 2023 Författare Postat 1 februari 2023 Jag kanske skulle specificerat att mina är av släktet Halichoeres, ca 5-10cm stora. Citera
OR20 Postat 2 februari 2023 Postat 2 februari 2023 10 timmar sedan, Christian J skrev: Jag kanske skulle specificerat att mina är av släktet Halichoeres, ca 5-10cm stora. Ah, då förstår jag…..där har jag inte haft någon tur. Speciellt om de ska i efter fiskarna. Det finns kanske någon annan som kan ge tips om detta. Annars låter det som ett ypperligt tillfälle och anledning till att starta ett kar till Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.