Gå till innehåll

Gul kirurg?


Peppz

Rekommenderade inlägg

Percula och Ocellaris är det inte så stor skillnad på. Jag kan rekommendera Svarta Ocellaris, de är dyrare men grymt mycket snyggare än de oranga. tyvärr verkar de vara ganska svåra att hitta då jag bara sett dem i en affär =/.

Mvh Putte

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Samma som jag var ganska säker på att jag skulle ha när jag åkte till affären. Jag kom hem med odlade Ocellaris. Varför Perculas?

Jag var å kikade på clowner igår å håller nog med Drullputt!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var å kikade på clowner igår å håller nog med Drullputt!

Ni får tycka vad ni vill (schyst va?;) ). Jag hade samma uppfattning som er och jag har fått för mig att det finns mycket fler framodlade varianter av Percula. Det jag ville säga var bara det att jag tycker att man ska titta på båda arterna och sen bestämma sig på plats i affären. Jag valde Ocellaris för de hade starkare markerade svarta linjer än Perculan i den affären. Sen var de också mer tåliga mot sin omgivning vilket kan vara bra om man tänker ha kirurger och kejsare. Affären jag var i hade även Ocellaris som var mer svart tonade i teckningen och inte så oranga. Vad man gillar är en smaksak.

Nu känns det som vi kanat i väg från Topic då detta inte är en Gul kirurg.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...