Fredde016 Postat 6 augusti Postat 6 augusti Jag har fått massor av turbo bebisar, och funderar på om jag kan behöva stödmata dom, vad kan man mata dessa med? Citera
nike83 Postat 12 augusti Postat 12 augusti On 2024-08-06 at 13:05, Fredde016 skrev: Jag har fått massor av turbo bebisar, och funderar på om jag kan behöva stödmata dom, vad kan man mata dessa med? jag tror de hittar den mat de själva behöver. jag har flera gånger fått bäbisar, men de flesta verkar tyvärr dö. dock haft några i sumpen som överlevt och blivit stora. Citera
kaptenen Postat 14 augusti Postat 14 augusti On 2024-08-06 at 13:05, Fredde016 skrev: Jag har fått massor av turbo bebisar, och funderar på om jag kan behöva stödmata dom, vad kan man mata dessa med? Sålänge de har någonstans där de får ha sin mat ifred från fisk, räkor, eremiter etc så kan de bli matade med algtabletter, torkade alger, gurka osv. I en del butiker brukar man stödmata på det viset då de vanliga algerna tenderar att ta slut när ett hundratal snäckor kommer in. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.