Postat 6 augusti 20241 år Jag har fått massor av turbo bebisar, och funderar på om jag kan behöva stödmata dom, vad kan man mata dessa med?🤔
Postat 12 augusti 20241 år On 2024-08-06 at 13:05, Fredde016 skrev: Jag har fått massor av turbo bebisar, och funderar på om jag kan behöva stödmata dom, vad kan man mata dessa med?🤔 jag tror de hittar den mat de själva behöver. jag har flera gånger fått bäbisar, men de flesta verkar tyvärr dö. dock haft några i sumpen som överlevt och blivit stora.
Postat 14 augusti 20241 år On 2024-08-06 at 13:05, Fredde016 skrev: Jag har fått massor av turbo bebisar, och funderar på om jag kan behöva stödmata dom, vad kan man mata dessa med?🤔 Sålänge de har någonstans där de får ha sin mat ifred från fisk, räkor, eremiter etc så kan de bli matade med algtabletter, torkade alger, gurka osv. I en del butiker brukar man stödmata på det viset då de vanliga algerna tenderar att ta slut när ett hundratal snäckor kommer in.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.