Postat 27 oktober 2024Okt 27 Jag tycker dom är fina och de stortrivs i mitt akvarium. Men vad är det? Oklart om frågan hör hemma i Nybörjare
Postat 27 oktober 2024Okt 27 Det är grön rhodactis. Fina men bränner stenkoraller. Så försök hålla dem till en och samma sten ifall du planerar att ha stenkoraller eller har det redan.
Postat 27 oktober 2024Okt 27 Författare Ah, tack så mycket! Måste vara Rhodactis indosinensis specifikt (googlade).
Postat 27 oktober 2024Okt 27 2 timmar sedan, kaptenen skrev: Det är grön rhodactis. Fina men bränner stenkoraller. Så försök hålla dem till en och samma sten ifall du planerar att ha stenkoraller eller har det redan. Kan även tillägga att Rhodactis kan också kontrolleras med stark belysning, då de skyr det som pesten och försöker då krypa ner i skrevor eller längsmed vertikala klippväggar.
Postat 28 oktober 2024Okt 28 Författare Ah, bra att veta. Mitt akvarium är 90cm djupt, så det blir ganska mörkt i botten
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.