linen351 Postat 27 oktober Postat 27 oktober Jag tycker dom är fina och de stortrivs i mitt akvarium. Men vad är det? Oklart om frågan hör hemma i Nybörjare Citera
kaptenen Postat 27 oktober Postat 27 oktober Det är grön rhodactis. Fina men bränner stenkoraller. Så försök hålla dem till en och samma sten ifall du planerar att ha stenkoraller eller har det redan. Citera
linen351 Postat 27 oktober Författare Postat 27 oktober Ah, tack så mycket! Måste vara Rhodactis indosinensis specifikt (googlade). Citera
Alexraptor Postat 27 oktober Postat 27 oktober 2 timmar sedan, kaptenen skrev: Det är grön rhodactis. Fina men bränner stenkoraller. Så försök hålla dem till en och samma sten ifall du planerar att ha stenkoraller eller har det redan. Kan även tillägga att Rhodactis kan också kontrolleras med stark belysning, då de skyr det som pesten och försöker då krypa ner i skrevor eller längsmed vertikala klippväggar. Citera
linen351 Postat 28 oktober Författare Postat 28 oktober Ah, bra att veta. Mitt akvarium är 90cm djupt, så det blir ganska mörkt i botten Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.