Oscarhaglund Postat onsdag vid 09:58 Postat onsdag vid 09:58 Hej alla. Jag bytte nyss slang i min alkatronic efter att den börjat läcka. Men jag funderar på hur gör man för att byta slang i all doserpumpar? Jag har hittar var man köper för mina versa men hur är det med vanliga (inte kontinuerliga) pumpar. Jag har två H2ocean P4 pumpar som jag nog borde serva nån gång? Har inte hittar vilken slang man ska köpa eller var man kan göra det. Citera
jonasroman Postat onsdag vid 16:37 Postat onsdag vid 16:37 6 timmar sedan, Oscarhaglund skrev: Hej alla. Jag bytte nyss slang i min alkatronic efter att den börjat läcka. Men jag funderar på hur gör man för att byta slang i all doserpumpar? Jag har hittar var man köper för mina versa men hur är det med vanliga (inte kontinuerliga) pumpar. Jag har två H2ocean P4 pumpar som jag nog borde serva nån gång? Har inte hittar vilken slang man ska köpa eller var man kan göra det. Hej. I DT är det exakt samma slang som det är i alcatronic pump A. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.