kaptenen Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Hej alla saltisar därute. Föreningen Saltvattensguiden.se har nyligen haft årsmöte. Detta möte hölls enligt det normala i slutet av april. Detta möte resulterade i en lite ny uppställning inom styrelse och övriga föreningsmedlemmar. Vi valde även att utnämna @Tribiani till ny hedersmedlem, som tack för allt han har gjort för guiden under alla dessa år. Under flertalet av åren han har varit med i föreningen så gick allting runt på guiden helt på grund av hans förtjänst. Stort tack för allt du gjort och gör! Vi tackar även @nike83 för många års stabilt och bra ordförandeskap. Min förhoppning är att jag ska kunna ta över rodret och styra skutan åtminstone något sånär som det har varit under dessa år. Föreningen har även några nya och nygamla ansikten tillbaka som medlemmar. Vi behöver alltid en återväxt för att kunna hålla guiden igång även i framtiden. Om du skulle vilja bidra, stort som smått, är du alltid välkommen att höra av dig till någon av oss för att veta mer om vad uppdraget innebär. Du hittar mer info om föreningen och dess sammansättning här 2 Citera
Tribiani Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Jag tackar så mycket för utnämningen. Jag känner mig väldigt hedrad. . Jag håller med om att @nike83 har gjort ett väldigt bra jobb som föreningens ordförande under flera års tid. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.