Postat tisdag vid 06:482 dgr I denna tråden kan ni rapportera in buggar som ni stöter på efter uppdateringen till version 5.Kända buggar...TematMarkera annons som såldVad är nytt (placering) Översättning av forumet pågår
Postat 8 timmar sedan8 tim I den gamla modellen fanns en särskild knapp uppe i överdelen av sidan som sa "vad är nytt" Nu får man gå upp i menyerna/akrivitet för att kunna fråga efyter vad som är nytt. Vill gärna ha tillbaks snabbvägenMVH Lasse
Postat 7 timmar sedan7 tim För mig lades den knappen till nere i vänstra hörnet. Jag hade inte den förut
Postat 6 timmar sedan6 tim 50 minuter sedan, Oscarhaglund skrev:För mig lades den knappen till nere i vänstra hörnet. Jag hade inte den förutJa - j-a - det var bättre men för mig ligger den i det högra nedre hörnet och uppe till höger också🤣MVH Lasse Ändrat 6 timmar sedan6 tim av Lasse
Postat 4 timmar sedan4 tim Författare 3 timmar sedan, Lasse skrev:I den gamla modellen fanns en särskild knapp uppe i överdelen av sidan som sa "vad är nytt" Nu får man gå upp i menyerna/akrivitet för att kunna fråga efyter vad som är nytt. Vill gärna ha tillbaks snabbvägenMVH LasseDet kan ha varit via vårt gamla tema. Vi får kolla upp det.
Postat 3 timmar sedan3 tim 1 timme sedan, Tribiani skrev:Det kan ha varit via vårt gamla tema. Vi får kolla upp det.Jag har hittat snabblänken i det nya gränsnittet och här De fungerar braMVH Lasse
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.