Postat 2 septemberSep 2 I denna tråden kan ni rapportera in buggar som ni stöter på efter uppdateringen till version 5.Kända buggar...TematMarkera annons som såldVad är nytt (placering) Ikonen finns längst upp och längst ner till höger på forumet samt i menyn Aktivitet (PC). Längst ner till vänster på mobilen.Översättning av forumet pågår
Postat 4 septemberSep 4 I den gamla modellen fanns en särskild knapp uppe i överdelen av sidan som sa "vad är nytt" Nu får man gå upp i menyerna/akrivitet för att kunna fråga efyter vad som är nytt. Vill gärna ha tillbaks snabbvägenMVH Lasse
Postat 4 septemberSep 4 För mig lades den knappen till nere i vänstra hörnet. Jag hade inte den förut
Postat 4 septemberSep 4 50 minuter sedan, Oscarhaglund skrev:För mig lades den knappen till nere i vänstra hörnet. Jag hade inte den förutJa - j-a - det var bättre men för mig ligger den i det högra nedre hörnet och uppe till höger också🤣MVH Lasse Ändrat 4 septemberSep 4 av Lasse
Postat 4 septemberSep 4 Författare 3 timmar sedan, Lasse skrev:I den gamla modellen fanns en särskild knapp uppe i överdelen av sidan som sa "vad är nytt" Nu får man gå upp i menyerna/akrivitet för att kunna fråga efyter vad som är nytt. Vill gärna ha tillbaks snabbvägenMVH LasseDet kan ha varit via vårt gamla tema. Vi får kolla upp det.
Postat 4 septemberSep 4 1 timme sedan, Tribiani skrev:Det kan ha varit via vårt gamla tema. Vi får kolla upp det.Jag har hittat snabblänken i det nya gränsnittet och här De fungerar braMVH Lasse
Postat 12 timmar sedan12 tim Författare Viss driftstörning av forumet har uppstått men det jobbas på att återställa funktionerna.
Postat 2 timmar sedan2 tim Vet inte om det är bara jag men alla menyer är på Engelska sedan uppdateringen.
Postat 1 timme sedan1 tim 17 minuter sedan, izfisk skrev:Vet inte om det är bara jag men alla menyer är på Engelska sedan uppdateringen.Nederst til venstre på siden kan du velge språk, engelsk eller svensk.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.