Postat 2 timmar sedan2 tim Författare 13 minuter sedan, runstenen skrev:Olika dammsugare är alltid bra. Väntar dock på att du el jag ska uppfinna den ultimata bottensugen som ej kloggar igen varken på inkommande el utgående sida. Det är där det faller. Men den där lösningen är rätt nära. Det är när det är slam / detritus som är blandat med fastare partiklar tex vermetidrör osv som det blir svårt.Hos mig går det lite längre mellan gångerna så blir mer utmanande. Här har jag ett skämt på lut också såklart, men sparar det till ditt eventuella svar i frågan🤪😛😝😱🤣Du är en riktig sköning😍🙈🤣..Frågan är var lägger man gränsen mellan besatthet och sunt förnuft??Jag vet att du har minst lika mycket beslutsamhet som rinner i ditt blodomlopp.Så om någon ska knäcka den här koden, så är det du😀.Kontra gärna med något finurligt.... PLEASE !!!! Ändrat 1 timme sedan1 tim av saltatrox
Postat 1 timme sedan1 tim 9 minuter sedan, saltatrox skrev:Du är en riktig sköning😍🙈🤣..Frågan är var lägger man gränsen mellan besatthet och sunt förnuft??Jag vet att du har minst lika mycket beslutsamhet som rinner i ditt blodomlopp.Så om någon ska knäcka den här koden, så är det du😀.Kontra gärna med något finurligt.... PLEASE !!!!Ok här kommer skämtet :Om din är så bra som du påstår får du gärna komma över och visa när du suger !😬🤨😎😳
Postat 1 timme sedan1 tim Men för att vara lite mer seriös så har jag en idé om det där. Ett sorts munstycke med ngt galler el liknande på inkommande. Sen ngn annan socka som inte sätter igen lika fort på utgående. Eller om man har 2 olika. Att växla mellan på utgående. Först en finare och sen en grövre. Vi spånar vidare ( #getalife )
Postat 1 timme sedan1 tim Författare 22 minuter sedan, runstenen skrev:Ok här kommer skämtet :Om din är så bra som du påstår får du gärna komma över och visa när du suger !😬🤨😎😳Sorry.. Jag har pengar. Så jag skickar över någon som är proffs för sådant😱👍
Postat 1 timme sedan1 tim Författare 20 minuter sedan, runstenen skrev:Men för att vara lite mer seriös så har jag en idé om det där. Ett sorts munstycke med ngt galler el liknande på inkommande.Sen ngn annan socka som inte sätter igen lika fort på utgående. Eller om man har 2 olika. Att växla mellan på utgående. Först en finare och sen en grövre. Vi spånar vidare ( #getalife )Har såklart testat det du skriver...Hos mig är det bara finkornig skit som behövs suga:s upp.Men om du behöver uppsamling bara för grövre så finns det nylonstrumpor att montera 👍
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.