Postat söndag vid 18:211 d Ni som har blandnings stationer hemma, en tank för osmosvatten och en tank för saltvatten, var köper ni kärlen? Lägger med en bild för uppmärksamhet.
Postat 18 timmar sedan18 tim Författare 16 minuter sedan, nike83 skrev:hur stort tänker du?Jag tänker 50-75 L per kärl.
Postat 16 timmar sedan16 tim Mitt påfyllnings vatten under akvariet har jag en plast låda med lock som rymmer 60 liter som är köpt på Hornbach.Billig men lite svajig.Sök på deras hemsida (plastlåda)Patrik
Postat 1 timme sedan1 tim Jag valde vanliga blåa tunnor på 200 L.Finns på olika ställen, som blir över efter företag och lantmän använt.Om du vill köpa det, så googla på tunna och din kommun.Det billiga alternativet.Annars finns det tex, här...https://xn--fnsterputsredskap-zzb.se/collections/vattentankar-1-100-liter/products/36-liter-vertikal-vattentank-l43cmxb29cmxh33cm Ändrat 1 timme sedan1 tim av saltatrox
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.