Postat 5 timmar sedan5 tim Jag lyckas inte få fram köp och sälj sidan när jag loggar in på Saltvattensguiden via mobilen. Jag testade till och med att ta en länk och maila och försöka klicka den i min mobil men det gav bara nåt felmeddelande att sidan inte var tillgänglig typ. Är det någon inställning för mobil som är satt fel? Eller är det jag som gör något galet? Testade att växa till datoranpassad vy i mobilen men jag hittar inte köp och sälj då heller.
Postat 3 timmar sedan3 tim Författare Men på datorn kommer jag in och kan se dem. Jag trodde stödmedlemskap endast krävdes för att lägga upp annonser. Inte för att kunna se dem. Lite tråkigt för dem som annonserar om de inte kan sälja till vanlig medlemmar tänker jag.
Postat 2 timmar sedan2 tim Om du av ekonomiska skäl inte har ett forum så blir det tråkigt för alla - det är tyvärr den brutala verkligheten. MVH Lasse
Postat 1 timme sedan1 tim Författare OK, jag trodde bara att det var en bugg i hemsidan eftersom det funkar fint på datorn men inte på mobilen. Så jag tänkte att jag säger till så att ni kan fixa det om det har blivit fel i inställningarna. Men då antar jag att allt är som ni vill ha det. Helt lugnt för min del.
Postat 1 timme sedan1 tim 28 minuter sedan, Belunn skrev:OK, jag trodde bara att det var en bugg i hemsidan eftersom det funkar fint på datorn men inte på mobilen. Så jag tänkte att jag säger till så att ni kan fixa det om det har blivit fel i inställningarna. Men då antar jag att allt är som ni vill ha det. Helt lugnt för min del.Jag kan inte tala för föreningen och jag vet inte om det är fel eller inte eftersom du säger att det går att se via din dator. Å andra sidan - Nåt fel måste det ju vara - ettdera att du kan se det via datorn eller att du inte kan se det via mobilen - åtkomligheten skall ju inte påverkas av vilket media du använderMVH Lasse
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.