Lifen Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Har en Tenentikirurg som bara blir smlare och smalare, den äter när tillfälle ges. Matar mina 5 kirurger 2-3 ggr per dag. De andra 4 är tjocka och goda. Vad kan ha drabbat stackarn.. han är så smal att man nu nästan ser vartända ben i kroppen.. Parasiter?Alla svar välkommnas! / Lifen Citera
Lifen Postat 15 juni 2006 Författare Postat 15 juni 2006 Jajemän.. har altid suttit en Julian Spring's blad Nori ikläm mellan algmangneten.. Matar växelvis med Ocean Nutritions "Marine pellets" växelvis räkmix. Citera
crille Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 verkar som det kan vara parasit,kan den hävda sig och äta,eller blir den bortjagad? Citera
Lifen Postat 15 juni 2006 Författare Postat 15 juni 2006 Jodå, den är med, men inte med lika intensivitet som förut. Citera
Capote Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Känt fenomen bland kirurger. Äter som tusan och blir inte feta ändå. Jag tycker mig ha fått bort det helt med Formula One (vitlök kanske) Citera
Lifen Postat 15 juni 2006 Författare Postat 15 juni 2006 Vad beror då detta på? Måste ju vara någon sjukdom ev. en parasit, eller hur? Citera
Capote Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Jag har hört både intern parasit och mag-tarm sjukdom som anledning. Ingvar Hellmalm vet säkert vad det är. Citera
Clownen Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 Vet inte om jag vågar föreslå färskpressad vitlök men gör det ändå . Om det rör sig om parasiter tycker jag du kan pröva det i några veckor. Citera
Norberg Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 Preis har ett medel mot tarmparasiter som heter Coly.Det vet jag att några har använt med framgång på magra kirurger.http://www.aquaristik-preis.de/heilmittel/hmpreiscolykonzentrat.html Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.