Texas Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Tycker de skulle varit en poll med fruntimmer också.Men de ä nog bilen å mc för mig ska jag tro......mkt i försäkringspengar bara..... Citera
Guest Akvarium Ronneby Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Lasse..!Behöver man verkligen bil när man bor i götet (inte enligt grabben, som tvingade mej att köpa hans golf)HälsningarPeter Citera
Lasse Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Lasse..!Behöver man verkligen bil när man bor i götet (inte enligt grabben, som tvingade mej att köpa hans golf)HälsningarPeterDå är du lurad! Är det den yngste som flyttat hit?Och till hans försvar får jag väl säga att jag bor 2 mil utanför och i motsatt riktning till Göran.Men vi får väl se om akvarievansinnet tar fart igen om bilen finns kvar om något år.MVH Lasse Citera
Guest Akvarium Ronneby Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Då är du lurad! Är det den yngste som flyttat hit?Och till hans försvar får jag väl säga att jag bor 2 mil utanför och i motsatt riktning till Göran.Men vi får väl se om akvarievansinnet tar fart igen om bilen finns kvar om något år.MVH LasseNej det är mellangrabben.. trevligt att det blivit "lite liv i dej igen"Peter Citera
Draedon Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 hehe, omröstningen är ju ganska jämn än så länge. finns många dyra burkar/billiga bilar verkar det som Citera
Linnex Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Kan faktiskt säga att jag lägger ner mer pengar på cyklingen än på karet.... regionalt vet medlemmar om att jag inte har motor på mina cyklar samt att mitt kar inte heller har varit direkt billigt... ... men som någon sa "En hobby får kosta det man har råd med" Citera
Dave Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Akvarie: 9000Flickvän: 200 000 eller nåt... säkert dubbelt... DOOH Citera
Dykaren Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Akvarie: 9000Flickvän: 200 000 eller nåt... säkert dubbelt... DOOH200 000 kr? Då är det väl billigare att importera själv? Eller köpa från tysk webshop? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.