Rohdin Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 hej go vänner!Har för en tid sedan startat upp min balja, bara med hjälp av att läsa forumet!Alla värden är utmärkta utom fosfat som låg nämre 1. Finns det något jag kan göra för att ordna detta eller är det bara att vänta tills LS gjort sitt?Tack på förhand samt tack för ruskigt bra kvalité på inläggen allihopa! Citera
GustavF Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 LS gör inget för att ta bort fosfat. Köp RowaPhos eller liknande för att ta bort fosfaten. Citera
Sillen Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Jag litar på Gustav så jag gör inga fler svar på din fråga. Men jag skulle tycka det var intresant om du skrev och berättade lite om ditt kar. Vad har du och hur mycket samt hur du tänkt utveckla karet. Allt en bra inspiration för oss andra! Sen tycker jag det är kul att du börjar att vara aktiv i det bra inläggen. Nu har du skrivit första och snart har du fler, hoppas jag! Citera
Rohdin Postat 27 juni 2006 Författare Postat 27 juni 2006 Tackar för svaret! Jag återkommer med info och bilder snarast.Förresten. Vad är en fragg? Alla skriver om det och jag har inte lyckats lista ut det. Citera
Laggeman Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Kort för fragment, dvs en bit av en korall. Ofta så att man bytar dessa med varandra för att få en variation i sitt kar. Lycka till och välkmmen till SG! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.