keyser Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 Har precis börjat mata med nori och mina kirurger är helt galna i det. Specielt lineatusen.Klämmer fast en ganska stor bit och den blir uppäten på ca 15min. Har matat ca 4ggr om dagen med nori och de käkar upp allt.Kan man övermata dem? Nu är de tjocka o fina och verkar trivas som fisken... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 Ge dem så mycket de vill ha! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 Ge dem så mycket de vill ha!Glömde att skriva att det är den icke rostade sorten som är nyttig. Finns i hälsokostbutiker men det är säkert den du kör med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 mina gillar bara den rostade.. den vanliga gav dom blanka f.n i.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 Nja undra om det ej blir som Scalarer. De äter tills de spricker Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
keyser Postat 31 juli 2006 Författare Dela Postat 31 juli 2006 Har slutat mata nu och ska nog inte mata på ett par dagar. De svullnade upp ordentligt. Lär bli grumligt i karet när alla har gjort sitt toabesök, hehe. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.