diskustok Postat 9 oktober 2006 Författare Postat 9 oktober 2006 jo kan hålla med hehe ser ut som har fått något skit elr kemisk i ögat heheTed, du får byta Avatar man blir ju stressad av att läsa dina inlägg när det där röda ögat glor på en hela tiden.Ursäkta jag snodde tråden men det var urgent. Citera
Tedb Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ted, du får byta Avatar man blir ju stressad av att läsa dina inlägg när det där röda ögat glor på en hela tiden.Ursäkta jag snodde tråden men det var urgent.Får väl byta till en bild på "Brunögat" :-)Lars e de en Stichodactyla haddoni som du har i karet ? dom kan va rätt glupska ibland ryker fisk. Citera
diskustok Postat 9 oktober 2006 Författare Postat 9 oktober 2006 ja det stämmer glupska e dom hehe har 2 st men den gule äter knappast något jämföra med min gröne den e glupsk men har inte tagit någon invånare från mig jag bruka hand mata med sötvattens fisk det fungera brahar min minsta clown hane och hona som har den som "bo" dom älskar den Får väl byta till en bild på "Brunögat" :-)Lars e de en Stichodactyla haddoni som du har i karet ? dom kan va rätt glupska ibland ryker fisk. Citera
diskustok Postat 6 november 2006 Författare Postat 6 november 2006 ja det händer inte mkt nu nu väntar jag på min nye skummare bara ska nog dycka upp denna veckan .snart kommer målar gubbarna men vet ännu inte när så jag kan flytta karet 4 m och börja bygga in den och uppdatera allt som sumpen osv. Citera
Guest Candi Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 får du i mer sådan finkornig sand så du kommer upp i minst 10 cm så kan du köra den som DSB och få nebrytningen att ske nere i sanden. Citera
diskustok Postat 17 februari 2007 Författare Postat 17 februari 2007 får du i mer sådan finkornig sand så du kommer upp i minst 10 cm så kan du köra den som DSB och få nebrytningen att ske nere i sanden.jag tog bort det pga under snaden blev inget vidare skiten blev mkt tätare och nitrit och det andra höjdes så jag tog bort det och gjorde vatten byte sen blev det mkt bättre nu än innan med vatten värde nu nyligen la jag i korall kross 5 mm värderna fungera fortfarande samma mkt fint ska ta bild senare Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.