Gå till innehåll

uppdatering från 350 ner till 250 slut med det nu 530 liter :D


diskustok

Rekommenderade inlägg

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ted, du får byta Avatar man blir ju stressad av att läsa dina inlägg när det där röda ögat glor på en hela tiden.;)

Ursäkta jag snodde tråden men det var urgent.

Får väl byta till en bild på "Brunögat" :-)

Lars e de en Stichodactyla haddoni som du har i karet ? dom kan va rätt glupska ibland ryker fisk.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja det stämmer glupska e dom hehe har 2 st men den gule äter knappast något jämföra med min gröne den e glupsk men har inte tagit någon invånare från mig jag bruka hand mata med sötvattens fisk det fungera bra

har min minsta clown hane och hona som har den som "bo" dom älskar den

Får väl byta till en bild på "Brunögat" :-)

Lars e de en Stichodactyla haddoni som du har i karet ? dom kan va rätt glupska ibland ryker fisk.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 3 månader senare...
får du i mer sådan finkornig sand så du kommer upp i minst 10 cm så kan du köra den som DSB och få nebrytningen att ske nere i sanden.

jag tog bort det pga under snaden blev inget vidare skiten blev mkt tätare och nitrit och det andra höjdes så jag tog bort det och gjorde vatten byte sen blev det mkt bättre nu än innan med vatten värde

nu nyligen la jag i korall kross 5 mm värderna fungera fortfarande samma mkt fint ska ta bild senare

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...