MattiasN Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Har just skaffat mig en easy blade algskrapa, sån som ska limmas på algmagneter, men är osäker på vilket lim jag ska använda.... Tror ni det funkar med vanligt Karlssons, eller kan det avge något giftigt i karet? Nått annat förslag? Citera
crille Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 den jag köpte,följde en tub med superlim med,så kör med superlim Citera
Sillen Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Hej!Det där lät intressant. Vart finns de att köpa och vad kopstar de ungefär? Jag vill ha!!!! Citera
crille Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 drakfisken har,inte dyra kring en hundring,och dom är jäkligt bra Citera
MattiasN Postat 31 augusti 2006 Författare Postat 31 augusti 2006 jag beställde när jag ändå skulle ha grejor från tys, 6.90euro tror jag. Men är Karlsons universallim, superklister? Står inget på förpackning om vad det innehåller eller så.... men det är ju bara korta stunder det ska vara i vattnet så jag kör nog på det Citera
Drullputt Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 CA-lim är superlim. Karlssons är ju vanligt kontaktlim. Citera
crille Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 ja,karlssons klister vet jag inte om det är bra,men superlim använder jag till mjukisfraggar ,och har inte märkt nåt farligt Citera
Lasse Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 "Alla använder Karlssons Klister - utom jag för jag är en Åsna" Reklamslogan från 50-talet och det var inte speciellt bra då heller. Bör nog inte användas i akvariesammanhang.MVH Lasse Citera
crille Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 "Alla använder Karlssons Klister - utom jag för jag är en Åsna" Reklamslogan från 50-talet och det var inte speciellt bra då heller. Bör nog inte användas i akvariesammanhang.MVH Lassekommer ihåg det:skrattar: Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.