Gå till innehåll

Akvarium sökes?


ramq

Rekommenderade inlägg

Tänk, det är helt otroligt. Jag känner att jag måste få beklaga mig. :ler:

Tänkte försöka dammsuga marknaden på LS och eventuellt ett stort helglasakvarium, typ 200cm i längd, nu när vi åker ner mot huvudstaden på Söndag. (Blir besök på JR och några andra)

Tittar på SVG:s köp&sälj - nada. Spanar på blocket och finner att ett pangerbjudande borta i Leksand försvann igår. Akvarium (modell större) runt stockholmsområdet verkar vara fullständigt bortblåst... Argh!

Jag eftersöker c:a 100-130kg billig LS och ett helglasakvarium. Ska det vara så svårt att hitta något sånt??? :död:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mjao, men jag letar 200cm+ då det blir försvinnande litet som rumsavdelare annars =)

Iofs kan man ju se till att udvidga en bit från väggen och få plats med utrustning och annat? Tål att tänkas på...

Kanske ska ringa på den första ändå.

#2 är ju tveksam med tanke på flisorna, och lutande front... urk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mjao, men jag letar 200cm+ då det blir försvinnande litet som rumsavdelare annars =)

Iofs kan man ju se till att udvidga en bit från väggen och få plats med utrustning och annat? Tål att tänkas på...

Kanske ska ringa på den första ändå.

#2 är ju tveksam med tanke på flisorna, och lutande front... urk

Ta båda två är samma person som säljer

170cm långt så kan du ju ha 10x80watt T5 ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ta båda två är samma person som säljer

170cm långt så kan du ju ha 10x80watt T5 ;)

Hehe, jo tanken är eggande. Tyvärr är det ju inget telefonnummer så det är ju lite svårt att få svar i tid... Inte så lång tid kvar innan vi åker. (Söndag)

Är akvariet fräscht så lär jag nappa på det.

I annat fall står det ett 980L (200x70x70) sprillans nytt strax söder om stockholm, dock en del dyrare förstås...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

*hytte me näven*

Jaja, där ser man.

Såg stenen ut som i blocket-annonsen? såg rätt livlös ut...

Tog du armaturerna till din burk?

Ringde förresten på killen med stora högen med helglasakvarium och dom var borta allihop. Återstår antingen 980L som jag vet är kvar, samt 952:an med kuliga måtten...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den var rätt så livlös en del av den, men det var en del av dem som hade liv också :)

Dock så kommer denna sten att få agera "grundmaterial" i början och befolkas under ett halvår. Den halvdöda kommer att återuppväckas! ;)

Jag tog armaturerna till min burk japp.

Nu har jag 4 st 250W MH till min burk.

Mvh Fredrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...