Ahab Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Det har ju konstaterats i tidigare trådar att vimpelfiskar av arten Heniochus acuminatus inte är revsäkra. Men nu undrar jag, efter att ha sett Pwins kar fullt av kejsare och koraller, om någon kan svara på för vilka koraller vimpelfiskar är icke revsäkra? Ger dom sig på rubbet? Äter dom hjärnkoraller? Etc Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ingvar Hellmalm Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Min rörde i varje fall ingenting men de är matvak så föd dem bra mkt trevliga och lätta fiskar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 jag är övertygad om att så länge dom får ordentligt med varierad föda, så är inte problemen riktigt så stora som ryktet säger.Men rörmaskar och musslor lever nog kanske lite farligt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.