pimo Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Håller på att bygga på mitt nya akvarie, som förhoppningvis är igång med ls om 3-4 veckor.Funderar på det här med "städare", alltså sniglar, eremiter osv.Ska jag sätta i dom samtidigt som levande stenen?, eller ska jag vänta ett tag?Vilka sorter och hur många av varje rekommenderar ni till ett 288l revakvarium? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Om stenen inte är inkörd skulle jag nog vänta ett tag i alla fall. Ett 20-tal små astrea borde du komma en bra bit med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 HejJag plockade i ca 30 olika snäckor (4 arter) i ett 80 liters när jag startade det. Se tråden https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=11020 Där finns en del foton som visar utvecklingen de första tre fyra veckornaMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Ha ha Lasse. Tänkte faktiskt på din tråd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.