Tedb Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Men den här var rätt lustig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Det har hon stulit från: Ja ja vet inte nött - ja e frå TjörnMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jurgonh Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Haha.. ja grannstadsborna är ju som dom är Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fiend Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Hehe, jag håller med om att Skellefteborna är lite konstigt funtade. Det är en stad jag inte skulle vilja flytta till.. och jag har varit där en hel del huga.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bjerlk_Ferlock Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Nej men nu blir man ju lack Iofs så är jag inte infödd Skeleftebo men men...Skelefte var en fin stad när jaaag växte upp. Saknades alltid något, men inte värre än at man satte sig i bilen och åkte till Ume för att gå på bra bio...hehe..Men nu är det Östersund som gäller, förutom Boviksbadet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.