diskustok Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 jag sitter och kolla runt lite försöker hitta aquacare grejor som ska finnas i närheten av skåne typ danmark tyskland elr i skåne för e rätt ofta i danmark och då och då i tyskland nu för tiden även gärna veta någon webbutik .hjälp en loser här hehe Citera
diskustok Postat 26 september 2006 Författare Postat 26 september 2006 hittade bara göteborg hos bengt att han har aquacare men andra butiker neråt har dom då`? Citera
Hultis Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 korallfisken i linköping säljer acuacare prylar. Citera
diskustok Postat 26 september 2006 Författare Postat 26 september 2006 såg det men ingen som vet i danmark elr tyskalnd även webb butiker skulle vara intresant och se vad priset ligger på annars får jag ringa till linköping och kolla med dom för vill ju inte riskera frakten pga e ju i danmark och tyskland då och då Citera
pwin Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Aquaristic.net har lite AquaCare grejer, men annars verkar det bara vara i sverige som AquaCare är populärt. /Per Citera
Capote Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Har hört ett rykte om att AquaCare inte gärna säljer via webbshops utan att de prioriterar butiker. Vet inte om det är sant, men det kan ju vara därför det inte finns på så många tyska web-shopar. Citera
diskustok Postat 26 september 2006 Författare Postat 26 september 2006 jo det kan stämma för aquacare ska bli återförsäljare till en butik till här nere vad jag förstod dom.min fundering var bara mest efter butik så jag kan åka dit och köpa istället för igenom nätet.det med webshop e bara jag e nyfiken på ett cirkapris vad det ligger på Citera
greger Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Du ska definitivt kolla med marinakvariet i Gbg! Citera
Janne Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Jag tycker inte du ska fokusera så mycket på Aqua Care, titta på andra märken också.Det finns inget märke som är bäst på allt, utan en är bra på skummare och en annan är bra på kalkreaktorer o.s.v., så jämför produkt för produkt./Janne Citera
diskustok Postat 28 september 2006 Författare Postat 28 september 2006 okej ska kolla med bengt också hehevaröfr jag väljer aqua care jo för har provat fram mig olika skummare så känns som aqua care e den jag vill ha lika dant med andra för har kollat med andra produkter tycker e inte så nöjd med dom. Citera
Jaken Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Vilka andra skummar-märken har du provat och varit missnöjd med fram tills nu? Personligen så tror jag de flesta skummare är ganska likvärdiga då alla bygger på samma konstruktion, dvs själva plaströren. Det man ska titta på är pumpen i skummaren när man väljer mellan olika märken.AquaCare kör ju med Ehiem vilka är bra pumpar, men det finns många andra märken som även de kör med Eheim och exakt likadan impeller. Citera
Janne Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 AC kör väl fortfarande venturi eller syresten, inte alltför hi-tec, men allt går att sälja med mördande reklam./Janne Citera
Jaken Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Jag som trodde att de hade nålhjul på impellern? Nu ska vi inte sabba Lars tråd mer om var man kan köpa dom. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.