jorgas Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Efter en stor del sömn på söndagen har man återhämtat sig och kan njuta av sina inköp. Vi vill alla från Umeå rikta ett speciellt tack till Lasse som ställde upp och guidade oss både på Universeum och till Lerum. Vi kanske var lite tidsoptimistiska men en felkörning här och en där samt några minuter mer på vaje butik drar iväg.... Citera
ramq Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Jag känner absolut igen det där med tidsplanering. Sist vi var nere i Sthlm-området för "lite inköp" sprack schemat ordentligt, mycket tack vare det goda urvalet på både Korallrevet och JR/Triton. Citera
fiend Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Skulle även jag vilja rikta ett väldigt stort tack till Lasse och all hjälp och guidening som vi fick Mycket sympatisk och intressant person som gjorde ett gott intryck på oss alla i Umeå akvarieförening.överlag blev det en riktigt lyckad tripp med PVC, MH och T5-inköp för min egna del. Kommer garanterat att göra om en liknande resa nästa år! Publicerar lite bilder och mer information här något senare.Blev lite väl slitsamt igår då man kom hem där och lade sig halv sju på morgonen =/Mvh Fredrik Citera
Draedon Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 galna norrlänningar.. att ni orkar när jag åkte 90 mil för att hämta mitt akvarium så kändes det som om gränsen var nådd.. Citera
fiend Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 hehe, så länge som man inte ligger under jord så har man iaf lite energi kvar Men det var på vippen där i slutet. Kroppen började säga ifrån efter en tripp på 2.5 dagar och sömn på totalt 6 timmar ungefär.. och varit aktiv alla dagens vakna timmar.Men det var det värt! Då det finns ca 10 koraller och 10 saltfiskar att köpa i hela norrland nästan.. (och till nästan dubbla priset!) så är det en dröm att få bege sig ned till södern Synd (eller tur?) att man inte hade ett kar igång så man kunde köpa ngt direkt levande.Mvh Fredrik Citera
Draedon Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Synd (eller tur?) att man inte hade ett kar igång så man kunde köpa ngt direkt levande.Akvaristen säger "synd", akvaristens flickvän/fru säger "tur". <- så brukar det vara Citera
Lasse Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Tack för tackenNi var inte helt osympatiska själva heller....MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.