rickard81 Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Vad har hänt med min Herpolita bifogar före och efter bild. Inga värden har ändrats. Förändringen skedde på en natt. Citera
Jaken Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 Av bilderna att dömma så har du flyttat på den... Och den verkar inte trivas på sitt nya ställe. Flytta tillbaka den. Citera
rickard81 Postat 29 september 2006 Författare Postat 29 september 2006 Jag flytta den efter det hände. Borstmaskar kan dom ge sig på koraller hitta nämligen en hel del under korallen. Citera
stigigemla Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 Jag tycker den ser ut som att du kanske har litet fosfat i vattnet. Kan vara idè att kolla fosfat och nitratvärde. Citera
rickard81 Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Jag tycker den ser ut som att du kanske har litet fosfat i vattnet. Kan vara idè att kolla fosfat och nitratvärde.Enligt seras test har jag inge fosfat, inge nitrat enligt salifert. Kanske man ska köpa saliferts fosfat test. Tror nämligen att jag har fosfat också.Vill gärna ha tips på hur man för bort fosfat? Kan inte köpa ett fosfatfilter just nu. Citera
wrang Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Enligt seras test har jag inge fosfat, inge nitrat enligt salifert. Kanske man ska köpa saliferts fosfat test. Tror nämligen att jag har fosfat också.Vill gärna ha tips på hur man för bort fosfat? Kan inte köpa ett fosfatfilter just nu.Rowafos hängande i en damstrumpa Citera
rickard81 Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Tack för tipset Wrang ska inhandlas på onsdag. Citera
stigigemla Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Min är knallgrön på kroppen och tentaklerna är ljusare. Det är därför jag funderar på fosfatvärdet. Citera
rickard81 Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Min är knallgrön på kroppen och tentaklerna är ljusare. Det är därför jag funderar på fosfatvärdet.Du har ingen bild på din?Har fått en del alger på senaste tiden så jag har minskat tiden på belysning och de har hjälpt en hel del, men jag måste ju fortfarande bli av med fosfaten. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.