Gå till innehåll

skuren av fisk


Draedon

Rekommenderade inlägg

igår när jag petade lite i akvariet så for mina fiskar runt händerna och sen så sved det till i fingret.. drog upp handen och hade ett skärsår på fingret, såg ut som om man skurit med rakblad.. ett rakt och rent snitt. fiskarna var två ocellaris och en six line wrasse. är det någon av dem som har en vass fena eller vad fasen hände? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

igår när jag petade lite i akvariet så for mina fiskar runt händerna och sen så sved det till i fingret.. drog upp handen och hade ett skärsår på fingret, såg ut som om man skurit med rakblad.. ett rakt och rent snitt. fiskarna var två ocellaris och en six line wrasse. är det någon av dem som har en vass fena eller vad fasen hände? :)

Ingen kirurg då?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det ha varit draken i drakburken ändå? Du märkte inte det innan du satte in fingrar i saltvatten igen, o då sväd saltet...

Rotade du i drakburken innan eller efter? Det kan ju vara så att du har skurit dig på något helt annat men inte märkte något innan du "saltade" såret...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett någon bild på någon som blivit biten av sin clown så det börjar blöda. Jag får märken på underarmarna och händerna när min lilla clownhona har varit framme.

lol... jag skulle aldrig sagt det. Alldeles nyss så bet min lilla clownhona mig så det började blöda.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...