Gå till innehåll

Drake + Tryckare = ?


petrol

Rekommenderade inlägg

Min tryckare var 8-9cm och draken 12-15, picasson bet av fentopparna på draken och spottade ut dem. En dag så bet han i fel fena och blev kolsvart, jag hittadehonom inkilad mellan 2 stenar på det sättet tryckarna har fått sitt namn., jag fick inte ut han genom att dra utan fick plocka bort stenarna. Här har du både bra och dåliga erfarenheter med denna kombination så du får själv testa och se vad som händer.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min picasso var väl också 8-10 cm och drakarna var 12-15 cm.

Picasson är en orginell och kul firre !

Min tryckare var 8-9cm och draken 12-15, picasson bet av fentopparna på draken och spottade ut dem. En dag så bet han i fel fena och blev kolsvart, jag hittadehonom inkilad mellan 2 stenar på det sättet tryckarna har fått sitt namn., jag fick inte ut han genom att dra utan fick plocka bort stenarna. Här har du både bra och dåliga erfarenheter med denna kombination så du får själv testa och se vad som händer.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja en tryckare är nog bland det mest intressanta man kan ha i fiskväg (min åsikt) Fiskar med bisarra former och roliga mönster och väldiga personligheter, Lättskötta utan större krav mer än stora akvarium. För mig är det inte bara en fisk (Svårt att sätta ord på känslorna) de är bara så jäkla fräcka och facinerande varelser. Drakar är vackra men en drake framför en tryckare? Inte i min värld.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...