samsung12 Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Jag har en sandsjöstärna och lite eremitkrabbor för att hålla rent sanden men patrullen skulle behöva förstärkning för att hålla rent. Är inne på att skaffa Nassariussniglar men var hittar man dem? Jag har ringt och kollar med Marinakvariet, Ciklidhuset och Hercules zoo. Citera
Tedb Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 konstigt sist jag var på marinakvariet (tisdag) så fanns det nassarius inne. Jag kan ha fel men jag har för mej att jag och robert stod å pekade på ett gäng. Citera
ramq Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Sist vi handlade var det från JR, både små nassarius och nassarius tiger (stora). Citera
wrang Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Ja jag har för mig att jag såg toppen på en nassarius tiger på ciklidleken oxså i hans akvarium i källaren Citera
Draedon Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 djurmagazinet i falun har 2 st. köp dom innan dom dör.. *grrr* Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.