Sillen Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Jag har just skaffat en anemon som ser ut att stortrivas. Den satt stilla första 2 dygnen men har nu börjat vandra lite. Det som den bränner på sin väg överlever det? Jag har någon stenkorallsfragg som var utsatt ett tag men den har repat sig. Just nu har den tagit tag om min ena sinularis som inte ser ut att gilla det. Vad har den för odds att överleva om anemonen vandrar vidare? Citera
GustavF Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Om anemonen snart vandrar vidare gissar jag på ganska goda odds, men om den stannar längre så dalar nog oddsen ganska snabbt. De flesta anemoner verkar brännas ganska hårt på andra koraller. Citera
Sillen Postat 18 oktober 2006 Författare Postat 18 oktober 2006 Jag blev osäker nu på vilken sort det var. Jag trodde desuttom jag skrivit upp det. Återkommer.Följderna var ungefär som jag misstänkte. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.