Robert Lennqvist Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Doserar TM Calcium Liquid med en AM Trippeldospump idag. Eller tills igår för nu har en av pumparna slutat trycka fram vätska helt. Pumparna är 3 månader gamla och redan reklamerade en gång så nu har jag fått nog. Fullständigt värdelös konstruktion...Vad ska jag satsa på för fabrikat istället?GroTech eller IKS?/Robban Citera
Clownen Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Är det inte AM som så många har problem med? Verkar ju vara rena skiten. Undrar lite om IKS också, vet att Grotech är pålitliga.MvhPeter Citera
Robert Lennqvist Postat 25 oktober 2006 Författare Postat 25 oktober 2006 Det verkar dessvärre vara så att det bara är skräp. Lyssnade för lite på kritiken innan jag köpte den och tänkte att dom kan ju inte vara helt värdelösa. Men det kunde dom Kan ju iof vara jag som haft otur med två nya exemplar. Det blir till att reklamera den när och skaffa en GroTech istället. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.