samsung12 Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Min Trachyphyllia har sett ut att må bra förutom några mycket mindre småskavanker. Men nu när jag kom hem var den ihopdragen och ena kanten såg sjuk ut. Någon gång har jag sett den gula kirurgen nosa lite men jag undrar om det är den.Några idéer? Citera
samsung12 Postat 8 november 2006 Författare Postat 8 november 2006 Fick Bornemans korallbok idag. Det är nog stress. Vattenvärderna är fina, ljus och vattenfläde tror jag inte heller det är. Har fö flyttat ned den till sandbädden. Brukar de ta sig igen? Citera
jens karlskrona Postat 8 november 2006 Postat 8 november 2006 Jag har en som ramlat in i en skreva som såg ut att kasta in handuken när som, idag är den jättefin igen och växer kanon...Så bara ordna så att du tillgodoser förhållandena för korallen så repar den sig nog... Citera
stigigemla Postat 8 november 2006 Postat 8 november 2006 De vill inte ha alltför mycket ljus. Min bleknade när jag flyttade den till stora karet men hämtade sig i fraggkaret. Nu är den tillbaka i stora karet och verkar färga upp mer och mer. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.